Quitt
A poacher in the snowy Alps, a murderer in the dusty expanse of the Wild West – Leo and Denny couldn't be more different, but their paths reflect universal conflicts. Against the backdrop of breathtaking landscapes and a world of plastic mannequins with ghostly lifelike features, a drama unfolds that is as surreal as it is captivating.
Episode 1 - Leo, a poacher, lives with his mother in the mountains. However, he repeatedly comes into conflict with the law, in the form of the forester.
Episode 2 - The Wild West: While searching for a missing sheep, Ralph finds an exhausted man on his ranch and takes him in.
Episode 3 - Heiri reminds Leo of his time in prison. This triggers Leo's desire for revenge. At the same time, Anna wants to know why Leo didn't dance with her at the festival.
Episode 4 - At the inn, the forester gets worked up in a beer-fuelled mood. Inspired by a book, Leo dreams of emigrating to America.
Episode 5 - Back in the Wild West, ranchers hunt for a predator that is killing their livestock.
Episode 6 - Leo is at odds with the authorities and the church. Meanwhile, the maid Christine is trying to convince him of a future together.