Quiz time
Lapinou babysit his brothers
Max and Sally take on Boula the Alien and Miro the Crab and help Lapinou and his little brothers!
Max and Sally take on Princess Hippo and the Ant sisters and help Boula the Alien repair her space ship.
Max and Sally take on Roger the Crocodile and Zoé and Zélie, the Daisy sisters, and help Django the Tree Frog.
Max and Sally take on Wi-Bot the Robot and Jo Glagla and help the Leek twins to go to the village ball!
Max and Sally take on Django the Tree Frog and Jo Glagla and help Carlo the cake bake his famous orange pie!