Race Night At Bowman Gray
It's racing season at Bowman Gray Stadium in Winston-Salem, N.C., which is one of the best modified racetracks in the United States, thousands of fans come to watch every week.
Ring Of Fire
It's a new season at Bowman Gray Stadium, and the drivers are preparing for the first race. Former champion Tim Brown is on a mission to take back the title.
Crash Of The Titans
It's week two at Bowman Gray Stadium, and reigning champ Burt Myers hopes for two more wins, Tim Brown fears a hand injury might end his season early, and Jason Myers rushes to repair his battered car and get his season back on track.
Burt Myers struggles to keep his lead, while his brother, Jason, hungers for his first championship and to escape from his brother's long shadow; a 100-lap challenge settles the score.
In the latest race, Jonathan Brown and Jason Myers risk starting in the back of the pack and racing to the front for a chance to win nine thousand dollars.
Jonathan Brown decides to take down Burt Myers in a double-points race; Jason Myers faces the consequences of wrecking the 22 car when Jonathan's younger brother, Bobo, looks for revenge.