Raging Planet
`Raging Planet' is a thrill ride into the heart of Mother Nature's wrath, revealing the speed of a tornado, the lethal force of a lightning bolt, the power of a hurricane and the instant devastation of a flood.
In this electrifying episode, find out why lightning is the most powerful electrical force on the planet, with over ten million lightning bolts around the world each day.