Real Potential
Property expert Sarah Richardson fixes the issues that stop properties from selling. She takes potential buyers on tours of the potential purchases, before transforming them completely.
Ayesha and Michael See Real Potential
Ayesha and Michael have made many unsuccessful attempts to look for a house. Sarah helps them buy a home, and redecorates one room that has guests exclaiming for all the wrong reasons.
Janice and Colin See Real Potential
Janice wants a spacious house in a good school district, while Colin wants room for his car collection.
Sarah helps a couple who are ready to commit and shows them three homes they could potentially live in.