Reblooming Blue
Chen Xiao Man (Victoria Song) has been working in the big city to try to earn money to save her family’s porcelain business. After losing her job, though, she's forced to return to her hometown. Little does she know, this sets her up for a reunion with her former office senior Ke Yan (Vic Zhou), who has come to the same town due to his own financial woes. Yan is hoping to find a reclusive investor who could solve his problems. Could teaming up provide a solution to both of their financial problems… and also pave the way for love? This 2024 Chinese drama series was directed by Leon Li.