Record of Grancrest War
With Lassics help, Theo's forces are routing the free Lords of neighbouring territories left and right. At Siluca's suggestion Theo assumes the name Cornaro.
Pledging to serve Villar, Theo heads to Artuk with Siluca. The first task Villar gives them is to govern the Forest of Eternal Darkness.
Villar throws his outgoing mage leader, Margaret, a farewell party, where the pair's feelings for each other end up on full display. Prince Kooches and Theo spar with each other, and Kooches requests to capture a nearby country's castle.