Red Bull Hardline
Watch as the top mountain bike riders take on the qualifying round of one of the toughest races in the world for Red Bull Hardline 2019.
Watch the qualifying event where the best and most progressive mountain bikers on the planet fight for their chance to take on the intense Dyfi Valley course in Wales, UK.
The best and most progressive riders take on one of the toughest downhill mountain bike races in the world in the hills of Wales's Dyfi Valley in the UK.
The world's toughest downhill MTB race is a severe test of skill and nerve on the infamous Machynlleth course in Wales, UK. Red Bull Hardline is hard by name, hard in nature.