Red Eye
London police officer DC Hana Li is escorting Dr Matthew Nolan back to Beijing where he has been accused of a crime. However, on board flight 357, she finds herself embroiled in an escalating conspiracy and a growing number of murders.
As Nolan fears for his life, tensions rise on board. Hana is instructed to investigate by MI5 director Delaney. And Hana's sister starts digging into the events occurring on NCA 357.
Nolan recounts the events in Beijing. Hana continues to investigate the events onboard. Meanwhile, Jess's findings lead her to a mysterious international medical company responsible for the conference in Beijing.
The truth about events on board is revealed, forcing Hana to take drastic action. Tennant is put in charge of Delaney's operation, forcing Delaney to break protocol.
The events of that fateful night in Beijing are revealed. Hana and Delaney hatch a daring plan, risking their lives to bring those responsible for the conspiracy to justice.