Reformed
After becoming one of the rare female rabbis, Léa juggles everyone's complex questions with her chaotic personal life and her own search for meaning.
Decide
While Léa balances her new role as a rabbi with her atheist father's scepticism, she begins to face the many challenges in guiding others.
Enjoy
Léa is summoned when 12-year-old Noé refuses a bar mitzvah, to his father's dismay; Léa and Joël's grandmother goes missing.
A man seeks Léa's counsel in honouring his late mother's wishes. Léa finds herself on an odd date.
After being asked to officiate her first wedding, Léa discovers the groom is her childhood crush.
Léa attempts to reconcile a young believer with his secular parents, even as her own dealings with Arié become increasingly difficult to ignore.