Reginald The Vampire
Reginald Andres lives a life of dreams deferred until he's turned into a vampire and begins an undead life he never dreamed of.
Reginald learns how to feed and it doesn't go well. But he discovers an unexpected and secret power along the way.
The time is 1972, the place is Oakland, California. This is when Angela met Maurice and that changed everything.
Angela hires an infamous vampire assassin and aims her at Reginald. Reginald will not see her coming.
Tonight is the night that Reginald and Sarah make all of their dreams come true. Unless one or both of them dies before the morning.