Remarkable Places to Eat
Puglia
Fred Sirieix goes on a delicious journey in this ultimate guide of where to eat in the world. In Puglia, Dermot O'Leary takes Fred to dine at three of his favourite restaurants that celebrate Puglia's fabled 'cucina povera', poor man's cooking.
Mallorca
Junior Bake Off judge Ravneet Gill takes Fred Sirieix to Mallorca, a culinary destination that's on the up according to Rav. They dine at Ca Na Toneta and culinary hot spot Patiki, before sampling the famous ensaïmada.
Fred Sirieix visits South Devon with his friend, Michelin-starred chef Angela Hartnett. They enjoy some of the UK's finest seafood, and board a floating restaurant in the middle of the River Exe.
Fred Sirieix and acclaimed chef Michael Caines MBE check out Burgundy's best bites at legendary La Côte d'Or, before enjoying a farm-to-fork experience and Beaune's pâtisserie perfection.