Return To Lonesome Dove
While heading back to Hat Creek Ranch, Woodrow Call decides to drive a herd of wild Mustangs north.
The Vision
After fulfilling Gus' last request to be buried in Texas, Woodrow Call (Jon Voight) heads back to Montana with a herd of mustangs for Hat Creek Cattle Co.
Having escaped from the Kiowas, Call (Jon Voight) comes to a Cheyenne camp, where he takes a wife; a prairie fire destroys Clara's ranch; with a range war looming, Call refuses Dunnegan's request to join the Montana Cattleman's Alliance.