Revolutionary Sisters
Lee Cheol-su gets served with divorce papers while working at a construction site. His three daughters hope that he will accept the separation.
Cheol-su's accident causes further tension between him and the sisters. An unexpected death and an astonishing reveal change everything.
As the investigation into the death opens, the police begin their questioning and suspicion is all around. Lee Gwang-sik makes a bold decision.
Doubts and old secrets are revealed during an interrogation, Gwang-sik opens a diner and Oh Bong-ja comes face to face with an estranged sister.
The sisters find a mysterious suitcase belonging to Cheol-su and the police hit a snag when it comes to the witness.