Richard Hammond's Workshop
Richard Hammond starts a prestige classic car restoration and repair business near his hometown of Herefordshire.
Richard gambles his own money on a 1970 Mark II Jensen Interceptor with plans to restore it to factory specification. Plus, the guys head to the London Classic Car Show.
Richard finds a classic mini that needs restoring. And, with the costs of the new workshop escalating, he sells some of his own cars to help pay for the business.
Some of the precious classic cars and motorbikes go to auction with no reserve. Meanwhile, Neil and Anthony get to work on a mystery vehicle from the 1930s.
In an attempt to win work, Richard Hammond and the team decide to enter one of their cars into the UK's most prestigious classic car show contest, known as the 'Concours of Elegance'.