Rick and Morty: The Anime
The adventures of the members of the Smith household, mad scientist and samurai Rick Sanchez, and his grandchildren, the 14-year-old Morty Smith, and the 17-year-old Summer Smith, whose parents, disapprove of their adventures.
Girl Who Manipulates Time
In this new universe, Morty falls in love with a new girl. And the Galactic Federation goes after Rick and his mysterious device.
Morty takes the fight to the Federation. And Morty looks for love in all the wrong places.
Summer and Morty search for Rick while he's trapped in a multiverse. Also, Jerry goes missing.
Jerry does something bad, or maybe it is good; so now the Yakuza are after the Smiths.