Ricky Gervais' Child Support
A contestant gets help from a group of children while attempting to correctly answer ten questions.
Contestants Monica of San Diego and Martin of Orange County, Calif., try to answer 10 questions correctly.
Contestants Darrell, who is from Los Angeles, and Tselane, who is from Studio City, Calif., each try to answer 10 questions correctly.
Contestants Toni, who is from Sherman Oaks, Calif., and EB, who is from Santa Monica, Calif., each try to answer 10 questions correctly.
Hallie, who is from Highland Park, Calif., and Todd, who is from Chino, Calif., each try to answer 10 questions correctly.
Contestants Sabrina, who is from Sherman Oaks, Calif., and Kay, who is from Rancho Cucamonga, Calif., each try to answer 10 questions correctly.