Ricky Zoom
Little red rescue motorbike Ricky Zoom, along with his loyal and enthusiastic bike buddies Loop, Scootio and DJ, race around the sports track, try new stunts at the park, and zoom into adventures.
Worried that he always messes things up, Loop is determined to be true to his word. Ricky accidentally believes his father's new rescue ramp is a toy from a breakfast cereal contest.