Roadkill
Peter Laurence is a political renegade with a common touch. But with enemies closing in on personal and professional secrets, will his bravado save him or see him fall?
Peter Laurence is a charismatic government minister on the verge of promotion to high office. He is also celebrating a win in a newspaper libel case. But an inmate at a women's prison claims to have a secret about Peter's past that could affect his future.
As Charmian digs into Peter's political past in Washington DC, troubles arise at home as Peter's family discovers his affair.
As Dawn's premiership falters, Peter makes a move for the top spot, but with his enemies circling, he's forced to make a final roll of the dice.