Roast on the Coast
Linda P invites five of Denmark's comedians on a holiday in Marbella. She brings along embarrassing stories from their pasts. They take turns getting roasted by their fellow comedians.
The pink suitcase gives the comedians an insight into an old tax debt. Tobias shares that he gets Botox to reduce his sweat production. Lasse Rimmer shares a self-written collection of poems, leaving the others in a gaping state.
Ane Hoghsberg is the third comedian to get roasted, and she wonders what her colleagues could possibly joke about. However, Lindas pink suitcase reveals that there is plenty to joke about.
Lasse Rimmer showcases his talents in various mediums. His exceptional IQ and fondness for young lovers become the highlight of the roast session.
Sanne Soendergaard, Jonathan Spang and an Aquarius come together to create an unexpected combination. Mikkel Klint Thorius faces a roast as his colleagues push the boundaries to entertain.