Robo Roach
Rube finds himself trapped in a lab with hardware wired to his feeble brain. Reg, his brother saves him, but not before Rube's microchips meet an electrical socket and leave him with supercharged power. Rube is RoboRoach.
Pains, Drains and Robomobiles / Jungle Bugs
Reg discovers a winning lottery ticket and puts pedal to the metal in Rube's Robo-dragster to cash it in on time.