Robocar POLI Dinosaur Exploration
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus lived during the Cretaceous period of the Mesozoic Era, and its name means Tyrant Lizard. What kind of dinosaur do you think Tyrannosaurus was?
Stegosaurus lived during the Jurassic period, and its name means Roof Lizard. What kind of dinosaur do you think Stegosaurus was?
Velociraptor lived during the Cretaceous period, and its name means Swift Thief. What kind of dinosaur do you think Velociraptor was?
Spinosaurus lived during the Cretaceous period and had a sail on its back that was 2 meters tall! What kind of dinosaur do you think Spinosaurus was?