Romance Special Law
Jeong Eui Chan (Kim Min Kyu), a handsome young judge known as the "idol of the legal world," lives with senior judge Lee Dong Hoon (Ryu Jin) and Prosecutor Kang Se Woong (Hyuk). When Eui Chan meets Seo Ji Hye (Park Cho Rong), who runs a wood furniture workshop, he becomes smitten but struggles to express his feelings. Complications arise when Se Woong also develops romantic interest in Ji Hye, creating tension between the housemates. As they navigate their personal and professional lives, the characters must confront their emotions and relationships. This is a 2017 South Korean web drama directed by Park Seon Jae.