Rooftop Prince
Crown Prince Lee Gak transports 300 years into the future following the death of his wife. In 21st century Seoul, he meets Joo Se-Na, a woman with an uncanny resemblance to the deceased princess.
The Crown Prince searches for a wife, after tragedy befalls his marriage in the Joseon era, and two sisters are considered.
The Joseon men are shocked to find themselves in the modern world, and have trouble adjusting to the new time before Park Ha decides to help them.
Park Ha makes the most of the prince and has him help with the opening of her store. Meanwhile, Tae Moo worries about his secret.
Prince Lee Gak makes a deal in a bid to save Park Ha's rooftop apartment. Meanwhile, Tak Moo wants Lee Gak to take a DNA test.
Prince Lee Gak attempts to court Se Ha when he begins working at Tae Yong's family company, and an incident restores the memory of a certain individual.