Rooted
In the Afromontane forests of the Soutpansberg grows a giant Outeniqua Yellowwood. A look at how this colossal tree hosts, feeds and shelters an array of plants and animals in the boughs of her branches.
Baobab trees have been around for 800 years. This incredible tree withstands the harshest conditions, and is beloved by animals, birds and insects.