Rosa Elettrica
La Talpa
Rosa followed her instincts and now she's in trouble. As if that weren't enough, Cociss has gone on the run.
Determined to continue the investigation, Rosa and Cocìss set out to recover a crucial clue and take on an impossible mission.
The evidence they've uncovered isn't enough. Rosa and Cocìss must dig deeper or risk losing everything.
As Cocìss searches for protection, Rosa confronts the consequences of her choices and fights to secure justice.