Route to Red Bull BC One
Flying Machine's hometown
We meet B-Boy Flying Machine in his home country of India and get to know the local culture. We also hear about the friends and family in his life and how they encourage him to achieve his dreams.
1on1 with Flying Machine
B-Boy Flying Machine is at The Legits Blast Festival in Slovakia to compete in Undisputed 1on1 for the first time. He shares his excitement for participating and meeting people from around the world.
B-Boy Menno and B-Boy Wing show up to support B-Boy Flying Machine and help him prepare for Red Bull BC One. They work to build up his moves and his confidence as he hits the floor.
B-Boy Flying Machine is in Zürich for the Red Bull BC One World Finals and gets some tips from B-Boy Luigi. But will it be enough to help get him through the Last Chance Cypher and into the last 16?