Royal Kill List
The Death Warrant
In 1649, 59 people signed King Charles I's death warrant that condemned him to public beheading, setting off a chain of bloody events and sparking his son and heir's lifelong determination to seek revenge.
Chaos And Rebellion
When Charles faces backlash for his treatment of the regicides, his enemies rally against him while the monarch finds himself becoming increasingly obsessed with having power.
Charles dispatches assassins to Europe in an attempt to stamp his power abroad, but his authority begins to unravel at home as his queen publicly challenges him.