RWBY
In the supernatural universe of Remnant, four strong girls are training to become Huntresses, which are humanity's only hope of defeating the shadowy and threatening creatures known as Grimm.
RWBY is a new animated series from Rooster Teeth, directed by Monty Oum. The story focuses on a group of four girls in their first year at a legendary academy where they will learn to fight monsters.