Savage Beauty
The Bhengu family members celebrate the new face of their beauty brand, then a PR fiasco erupts and matriarch Grace handles a different kind of obstacle.
Intent on choosing his successor, Don shows Phila and Linda the other side of the Bhengu Beauty business and Zinhle plots her next move.
More drama for the Bhengus, as Zinhle spends more time with Ndu, Linda is forced to leave, and Grace puts the family first.
As a scandal and the disappearance of a family friend cause a deeper rift among the Bhengus, Zinhle and Bonga confront a figure from their past.
Zinhle's plan involving Don puts her in a precarious position and Linda looks for a leak at the Emerald party. Meanwhile, Bonga seeks help in an unlikely place.
With wedding plans underway, Zinhle tries to take down Bhengu Beauty once and for all. Grace takes matters into her own hands.