Secrets of Summer
An Argentine resort revives its wakeboarding competition, drawing in Mexican athlete Steffi who is determined to uncover a family secret.
It's Summertime
Renowned Mexican wakeboarder Steffi arrives at a remote Argentine resort to compete — and to uncover a secret.
Memories of Sky Vibes
Famous twins arrive at Cielo Grande; Steffi finds old photos that give rise to new questions; Luz and her friends sing while restoring Sky Vibes.
The twins' manager threatens to leave as the staff worries about the resort's future; Julian discusses his crush on Luz, who has eyes for someone else.
Juan attempts to win Steffi over, with Ian's help; the Cielo Grande crew makes final preparations for Sky Vibes; a new competitor joins the ranks.
Julian attempts to calm Steffi's nerves after she gets rattled by Natasha's arrival; Luz launches Sky Vibes, but opening night hits a snag.
The identity of the girl in the photograph is revealed; Nati confesses to a crush; Luz and Tony go on a date.