A chronicle of the incredible story of Madam C.J. Walker, who was the first African American self-made millionaire.
The Fight of the Century
Aspiring to be more than a washerwoman, Sarah resolves to sell Addie's hair product; when she's cruelly rebuffed, the gloves come off.
Sarah's dream of opening a factory hinges on securing the support of black businessmen as well as an endorsement from the famous educator Booker T. Washington.
Sarah's ambitious plans for expanding her empire take her to New York and lead to betrayals both personal and professional that threaten all she's built.