Serial Killer: Devil Unchained
Investigative journalist Maria Awes teams up with retired FBI criminal profiler John Douglas to learn the extent of serial killer Todd Kohlhepp's crimes.
A Killer Revealed
Journalist Maria Awes teams up with serial killer Todd Kohlhepp's biographer and FBI "Mindhunter" John Douglas to unearth the extent of his murders.
Maria Awes visits the Superbike crime scene when evidence doesn't match Kohlhepp's confession. And could the cops have caught him sooner?
Maria faces a gruesome new forensic discovery and visits Todd's property. When he confesses to two more murders she fears it’s only the beginning.