Sgt. Frog
Keroro’s mission is supposed to be conquering the planet, but now that he has an allowance, he just wants to visit his local toy store.
Momoka invites Fuyuki on a romantic trip to the beach. Too bad his family, a ghost, and a few amphibious invaders get in the way.