Shark Academy
Dr. Riley Elliott is a renowned shark scientist. Eight men and women embark on an intense six-week crash course to secure a coveted crew spot on Dr. Riley Elliott's next great shark diving expedition.
The recruits are put under pressure when they are thrown into a shipwrecked survival situation.