Shatter Belt
The Hard Problem of Carl
A contact tracer for AI finds her next mission is fraught with complications when the advanced technology of her target’s house reaches a new level of consciousness.
Immotus
The crew of a savvy internet news channel faces what appears to be a glitch in the construction of the universe. Naturally, chaos ensues.
Patton Oswalt stars as a man on a last desperate mission to salvage meaning from his life as the tension escalates between him and those closest to him.
A night of adventure cuisine triggers unnerving personal revelations, bizarre flavor enhancers and mild hallucinogenics.