Sherlock Holmes and the Case of the Silk Stocking
November 1903. Fog and shadows engulf the city. The murky world of the menacing London docks collide with the glamour and glitter of Edwardian high society as sleuth Sherlock Holmes and Dr John H Watson are reunited to solve a case which threatens to overwhelm the privilege and tranquillity of aristocratic society.