Sherlock Holmes
Holmes and Watson visit Aldershot, to investigate the violent death of Colonel James Barclay. A tragic love story is unveiled which exposes the identity of a horribly deformed man, the 'crooked man'. His involvement in the case begins to place doubt in Holmes' mind - could Barclay have died of natural causes?