Sisters
After finding out her father used his sperm in multiple IVF procedures, Julia decides to throw a party to meet the siblings she never knew she had.
Julia reaches breaking point with the arrival of another potential sibling. Edie's feelings towards her precarious marriage are put into further question with her growing attraction to Amanda.
Julia takes on the task of tracking down the final surprise Bechly baby, Edie is under pressure over her workplace affair, and Roxy searches for a new path towards taking her career into her own hands.
In the wake of her interview, Edie's class action gathers momentum with a barrage of new clients. Meanwhile, Julia embarks on an unusual journey to a correctional facility.
A DNA test confirms that Abraham is also a Bechly baby. Julie takes Roxy to meet him, but she is shocked to find Edie already there attempting to recruit him for the class action.