Ski Into Love
A plagiarism scandal shatters comic artist Wei Zhi's career: her pen name and copyrights stripped away. Determined to start fresh, she heads to Beishan Ski Resort for inspiration, where she meets coach Shan Chong.
After a plagiarism scandal shuts down her studio, comic artist Wei Zhi finds inspiration in snowboarding. She begins taking lessons with Shan Chong.
Wei Zhi and Shan Chong build a connection between lessons. Their flirtation sparks controversy and leads Shan Chong to enter a competition.
Wei Zhi decides to enter a comic contest and invites Shan Shan to join her. Wei Shi becomes stranded on the slopes, but Shan Chong rushes to her rescue.
Shan Chong leads his team to victory and his passion for skiing is rekindled. Wei Zhi and Shan Chong say their goodbyes. Shan Shan joins Wei Zhi's team.
Lao Yan confesses his love. Shan Chong runs into Wei Zhi and invites her to his family home, where the loving atmosphere makes an impression on her.