Sleepers
A corrupt police officer is caught between his family and a criminal organisation that asks him to betray his colleagues and a key witness.
Small Change
When detective Martin arrives at a crime scene where a shooting has taken place, he gets the scare of his life. One of the victims of the shooting is an acquaintance of his.
Tarik Mesina
Police find a murdered detective. An outside special team is put on the case. When Rob and Rachid patrol together for the first time, they drive straight into every police officer's nightmare.
Martin lies to his loved ones out of self-protection. Under pressure from Dwight, Willem keeps pushing Martin for the name of the star witness. When Martin discovers that name, he learns that passing it on will cost him dearly.
Noura notices that she is losing Martin more and more and tensions between them mount. Henk's funeral takes place, but this is brutally disrupted by Dwight's men. Rachid is interrogated by Judith, who presses him hard.
Martin and Noura spend the day at the hospital waiting for Max to wake up. A wave of violence takes place and Martin is powerless. Eventually, he sees a way out to erase all traces leading to him.