Social Fabric
Clothing designer Kyle Ng travels around the world as he sets out to explore the origins of different clothing styles and understand how fabric and apparel weave human culture together.
The Fedora
In Los Angeles, Kyle Ng visits hatmaker to the stars Gladys Tamez as she prepares a creation for soul singer Mayer Hawthorne. In addition, Kyle flies to London to talk with the locals.
With help from Trinidad James, host Kyle Ng gets his kicks treading the floorboards from Tokyo to Los Angeles for a look at the latest trends in sneakers.
Rodeo in Texas, line-dancing in Rome, and banging heads with some death-metal heads obsessed with the cowboy boot in Botswana.