Sopakh
Amidst a society with strange beliefs, Sujoy and Pari resort to deceit for survival. As Pari assumes the identity of a revered deity, Sujoy takes a darker path, leading to a tragic revelation that shatters their world, culminating in a haunting tale of guilt, sacrifice, and the pursuit of truth.