Soul Mate
While grieving the loss of his partner, Eliot decides to conspire with dark forces. He unknowingly unleashes a mysterious evil that connects him to a stranger.
Eliot is gathering strange objects in preparation for a ritual to summon the spirit of his deceased partner. He unknowingly connects himself to a stranger.
Bryan is suddenly having terrible nightmares. The dreams are so intense they are interfering with a new romance.
Things are heating up between Bryan and Eliot, but the dark forces are getting dangerously close.
Eliot confesses to Bryan the spell he has cast, and the revelation might be the end of the romance.
Bryan finds the way out in the book of spells, but it could cost them both everything.
Eliot and Bryan are settling into their new relationship, but something is strangely wrong with Eliot. The Book of Spells may have the answer they don't want to hear.