Soundtrack #1
A Doll's Dream
Eunsoo is asked to write lyrics by a famous composer. She asks Sunwoo to help her with the lyrics, as she doesn't want to miss this opportunity. The next day, Sunwoo appears in front of Eunsoo with his luggage and they become roommates.
Unrequited Love
Eunsoo and Sunwoo get awkward after sudden physical contact, but behave normally as though nothing had happened. Sunwoo accompanies Eunsoo to a meeting with the composer, where he feels uncomfortable seeing Wooil and Eunsoo getting along so well.
Eunsoo is confused after finding out about Sunwoo's feelings and starts avoiding him. Meanwhile, Wooil confesses his feelings to Eunsoo and asks to get to know her. Sunwoo finds them at the wine bar and enters.
After Sunwoo departs, Eunsoo spends more time writing lyrics daily. She is happy that she gets to work with Taeyoon, as this opportunity is something that she has wanted for a long time. However, she is not able to share this news with Sunwoo.