Sphinx
One morning, fourteen-year-old Minke Moorman is abducted. Three years later, she reappears out of the blue, completely feral and with a mysterious tattoo of wings on her back.
Eva's startling discovery raises further questions about Minke's disappearance. The Sphinx is forced to change its plans, whilst the doppelgänger fights for her life.