Spy City
Disgraced British spy Fielding Scott is given a chance to redeem himself in Berlin; he has to organise the defection of an East German scientist; everything goes disastrously wrong.
Out Of The Past
The fatal fiasco of the Beethoven defection has consequences; Fielding is tasked with finding and eliminating the traitor; Fielding begins to recruit his own private army.
Fielding's Berlin life is unravelling; he decides to go rogue and provoke the Russians into retaliating; at the same time he is now being blackmailed over his affair with Severine.
Fielding, reeling from the death of Severine, knows he has more to do; he must avenge Severine's death; he unmasks the traitor and all the Berlin mysteries are explained.