Stalk
Lucas, aka Lux, a computer genius, is admitted to the best engineering school in France. At an NDE party, he is hazed by the campus' top students. To get revenge, he hacks their phones and computers.
Alma is uneasy about what is happening, while at the same time, Lux learns exactly how the app he is building will be used. He gets his revenge on Alex.