StarBeam
When villains come out to play, second grader Zoey transforms into StarBeam, a pint-sized superhero, to save the day.
Miserable Marla sends a hair-raising electricity storm to ruin class picture day, and it's StarBeam to the rescue.
StarBeam zooms into space to save an astronaut after a meteor shower damages her shuttle and sends it spinning toward the moon.
Henry invents shoes to help Zoey with her dancing until she can master the moves on her own, but they won't come off in time for her recital.