Starhunter Redux
The Divinity Cluster
Dante reunites with MacDuff, his old bounty hunting mentor, looking to join him for one last hunt. Meanwhile, Lucretia - Dante's current partner - is asked to find a man who may hold the key to the Divinity Cluster, human genes believed to have extra-terrestrial origins.
Dante brings a captive fugitive aboard: Dr Nasreen (a brilliant but deranged scientist), along with her teenage son, Ajit. Percy and Ajit's immediate attraction to each other sparks a conflict of love vs loyalty, as Dr. Nasreen fights for control of her son... and of the entire ship.